1. Niniejszy Regulamin dotyczy zamieszczania opinii Użytkowników (Klientów Usługodawcy), którzy skorzystali z usług poniżej wskazanego Usługodawcy, na stronie internetowej Usługodawcy tj. www.womensfit.pl (dalej jako Serwis), wizytówce Google oraz na profilach społecznościowych prowadzonych przez Usługodawcę.
2. Usługodawcą jest Agnieszka Krzyworuczka, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA KRZYWORUCZKA „WOMEN’S FIT” STUDIO TRENINGU PERSONALNEGO KOBIETz siedzibą w Łodzi (91-849) ul. Andrzeja Niemojewskiego 23/20, o numerze NIP: 5512028607, REGON: 367059227;
3. Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej www.womensfit.pl, w zakładce Regulamin zamieszczania Opinii (dalej jako Regulamin), w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie przez każdą osobę zainteresowaną. Dodatkowo, Regulamin może zostać przesłany przez Usługodawcę w formacie pliku pdf., na adres e-mail podany przez Użytkownika.
4. Definicje, procedury, obowiązki i uprawnienia wynikające z aktu o usługach cyfrowych (DSA) zostały opisane w pkt. 22 niniejszego regulaminu i stanowią jego integralną część.
5. Zamieszczanie opinii dotyczących (dalej: „Opinia” lub „Opinie”) dostępne jest dla Użytkownika, który skorzystał z usług oferowanych przez Usługodawcę.
6. Publikowane Opinie nie są sponsorowane i są niezależne od tego jaki stosunek prawny istniał pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą.
7. Usługodawca będzie publikował wybrane przez siebie opinie wystawione przez Użytkowników.
8. Wystawienie Opinii możliwe jest po zapoznaniu się z treścią niniejszego Regulaminu Opinii (dalej jako Regulamin) oraz jego akceptacji poprzez przesłanie potwierdzenia w formie wiadomości e-mail, sms lub za pomocą innego komunikatora, poprzez serwis INSTAGRAM, FACEBOOK, a także poprzez uzyskanie zgody w formie kontaktu bezpośredniego, w zależności od sposobu, w jaki dana Opinia zostanie wystawiona.
9. Opinie zamieszczane są przez Użytkownika pod wybranym przez niego pseudonimem (nick) lub jego imieniem i nazwiskiem. Pseudonim (nick) nie może być stworzony w taki sposób, że będzie naruszać prawa osób trzecich (w tym praw autorskich, praw zależnych bądź dóbr osobistych) lub dobrych obyczajów. Jeżeli Usługodawca uzna, że wybrany przez Użytkownika pseudonim (nick) jest niezgodny z niniejszym Regulaminem Opinii, wówczas ma prawo go usunąć.
10. Zamieszczanie Opinii odbywa się w formie opisowej.
11. Opinie mogą być zamieszczane wyłącznie w języku polskim.
12. Weryfikacja Opinii odbywa się w następujący sposób:
a) dot. Opinii zamieszczonych w Serwisie i/lub za pomocą innych komunikatorów (w szczególności np. wiadomość e-mail, sms, wiadomość w aplikacji Whatsapp);
i) Usługodawca samodzielnie publikuje Opinie w Serwisie, które są wysyłane przez Użytkowników za pomocą innych komunikatorów, w wiadomościach e-mail, sms itp.
ii) Opinie publikowane w Serwisie są weryfikowane pod kątem zgodności z Regulaminem przed ich publikacją.
iii) weryfikacja Opinii polega na zweryfikowaniu czy Użytkownik, który zamieścił Opinię korzystał z danej usługi od Usługodawcy;
iv) Usługodawca weryfikuje Opinie w ten sposób, że porównuje dane Użytkowników wystawiających Opinie z danymi Klientów, którzy skorzystali z oferowanych usług i/lub zakupili towar, w tym w szczególności imię, nazwisko, adres e-mailowy,
b) dot. Opinii zamieszczonych w mediach społecznościowych – Instagram:
i) Usługodawca publikuje samodzielnie Opinie, które otrzyma od Użytkowników na platformie Instagram;
ii) Opinie opublikowane przez Usługodawcę na Instagramie są weryfikowane każdorazowo pod kątem ich zgodności z niniejszym Regulaminem przed ich opublikowaniem;
iii) Usługodawca weryfikuje Opinie w ten sposób, że porównuje dane Użytkowników wystawiających Opinie z danymi Klientów, którzy skorzystali z oferowanych usług , w tym imię, nazwisko, adres mailowy;
iv) weryfikacja Opinii polega na zweryfikowaniu czy Użytkownik, który zamieścił Opinię korzystał z danej usługi lub nabył ją od Usługodawcy;
v) Usługodawca zezwala na wystawianie Opinii na Instagramie zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością;
vi) Właściciel Instagrama nie weryfikuje, czy Użytkownicy, którzy zamieścili tam Opinie, skorzystali z usług dostępnych u Usługodawcy;
vii) opinie publikowane są przez Użytkowników samodzielnie;
viii) każda opinia publikowana na Instagramie jest weryfikowana przez Usługodawcę pod kątem zgodności z niniejszym Regulaminem, na podstawie powyżej określonych zasad weryfikacji, tj. pkt 11a lit. iii, iv;
ix) Jeżeli okaże się, że Usługodawca nie będzie w stanie ustalić, że dana Opinia pochodzi od Użytkownika, który skorzystał z jego usług, podejmie wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym poprzez skontaktowanie się z właścicielem Instagrama z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności “Zgłoś”. Usługodawca zamieści pod taką Opinią komentarz, że wydana została ona przez Użytkownika, który nie korzystał z usług Usługodawcy;
c) dot. Opinii zamieszczonych w mediach społecznościowych – Facebook:
i) Usługodawca publikuje samodzielnie Opinie, które otrzyma od Użytkowników na platformie Facebook;
ii) Opinie opublikowane przez Usługodawcę na platformie Facebook są weryfikowane każdorazowo pod kątem ich zgodności z niniejszym Regulaminem przed ich opublikowaniem;
iii) Usługodawca weryfikuje Opinie w ten sposób, że porównuje dane Użytkowników wystawiających Opinie z danymi Klientów, którzy skorzystali z oferowanych usług , w tym imię, nazwisko, adres mailowy;
iv) weryfikacja Opinii polega na zweryfikowaniu czy Użytkownik, który zamieścił Opinię korzystał z danej usługi lub nabył ją od Usługodawcy;
v) Usługodawca zezwala na wystawianie Opinii na Facebooku zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością;
vi) Właściciel Facebooka nie weryfikuje, czy Użytkownicy, którzy zamieścili tam Opinie, skorzystali z usług dostępnych u Usługodawcy;
vii) opinie publikowane są przez Użytkowników samodzielnie;
viii) każda opinia publikowana na platformie Facebook jest weryfikowana przez Usługodawcę pod kątem zgodności z niniejszym Regulaminem, na podstawie powyżej określonych zasad weryfikacji, tj. pkt 11c lit. iii, iv;
ix) Jeżeli okaże się, że Usługodawca nie będzie w stanie ustalić, że dana Opinia pochodzi od Użytkownika, który skorzystał z jego usług, podejmie wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w tym poprzez skontaktowanie się z właścicielem Facebooka z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności “Zgłoś post”. Usługodawca zamieści pod taką Opinią komentarz, że wydana została ona przez Użytkownika, który nie korzystał z usług Usługodawcy;
d) dot. Opinii zamieszczonych w wizytówce Google:
i) Usługodawca wyraża zgodę na zamieszczanie Opinii w Wizytówce Google zgodnie z dostępną tam funkcjonalnością.
ii) Serwis Google nie weryfikuje, czy Użytkownicy skorzystali z oferowanych przez Usługodawcę usług, które recenzują lub, które są przez nich polecane w Wizytówce Google;
iii) Użytkownicy samodzielnie publikują Opinie w Wizytówce Google;
iv) Wszystkie Opinie publikowane w Wizytówce Google są weryfikowane pod kątem zgodności z Regulaminem niezwłocznie po ich publikacji. Zasady weryfikacji Opinii, które zostały opisane powyżej – pkt. 11 a lit. iii, iv i v stosuje się odpowiednio do Opinii publikowanych w Wizytówce Google.
v) Jeżeli na podstawie powyższej procedury Usługodawca nie ustali, że Użytkownik, który wydał Opinię skorzystał z danej usługi oferowanej przez Usługodawcę, Usługodawca podejmie wszelkie możliwe działania w celu usunięcia Opinii, w szczególności poprzez kontakt z właścicielem Serwisu Google z prośbą o usunięcie Opinii za pomocą dostępnej w Serwisie funkcjonalności “Zgłoś naruszenie zasad”. W takim przypadku, Usługodawca poinformuje za pomocą komentarza pod taką Opinią, że dany Użytkownik nie korzystał z jego usług.
13. Użytkownik, który zamieszcza Opinie w powyżej dostępnych mediach zapewnia i oświadcza, że Opinie:
a) powstały w wyniku jego własnej intelektualnej pracy i jest ich jedynym autorem, któremu przysługują wszelkie prawa do nich (w tym prawa autorskie i prawa zależne);
b) są prawdziwe, zgodne z prawem, nie naruszają praw osób trzecich, dobrych obyczajów lub zasad współżycia społecznego;
c) nie naruszają postanowień niniejszego Regulaminu Opinii.
14. Użytkownik wyraża zgodę oraz potwierdza, że nie będzie wystawiać Opinii, które:
a) są fałszywe, nieścisłe i/lub mylące;
b) naruszają prawa osób trzecich, w tym prawa autorskie lub prawa własności przemysłowej, tajemnice handlową, tajemnice przedsiębiorstwa;
c) zawierają dane kontaktowe, w tym w szczególności imiona i nazwiska, numery telefonów, dane adresowe lub inne dane kontaktowe (np. adresy e-mail);
d) naruszają jakiekolwiek przepisy prawa, dobre obyczaje lub zasady współżycia społecznego;
e) dyskryminują, zniesławiają, oczerniają, są bezprawne, zastraszające lub szykanujące kogokolwiek (osobę lub podmiot);
f) nie odnoszą się w całości lub w części do opiniowanych Towarów;
g) są wystawione przez Użytkownika w ramach odpłatnej współpracy lub otrzymanie innego świadczenia;
h) zawierają szkodliwe oprogramowanie, programy lub pliki;
i) zawierają odwołania lub linki do innych produktów, podmiotów trzecich lub portali.
15. W przypadku chęci usunięcia przez Użytkownika zamieszczonej przez niego na ww. miejscach Opinii , należy zwrócić się w tym celu do Usługodawcy kontaktując się poprzez adres e-mail: trener@womensfit.pl.
16. Użytkownik oświadcza, że z chwilą zamieszczenia Opinii w Serwisie, wizytówce Google, mediach społecznościowych Usługodawcy lub za pomocą innych komunikatorów, wiadomości e-mail, udziela mu niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej terytorialnie i czasowo licencji do korzystania przez Usługodawcę z Opinii na następujących polach eksploatacji:
a) rozpowszechnianie Opinii przez publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niej dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w sieci Internet, sieci komórkowych i innych sieci tego rodzaju lub działających podobnie;
b) utrwalanie i zwielokrotnianie dowolną techniką, a także utrwalanie w części lub w całości i zwielokrotnianie plastyczne, fotograficzne, utrwalanie i zwielokrotnianie audiowizualne, w formie zapisu cyfrowego, magnetycznego, niezależne od standardu, systemu lub formatu, wprowadzanie do pamięci komputera;
c) wykorzystywanie w całości lub w części (w tym również w celu promocji i reklamy prowadzonej przez Usługodawcę);
d) kopiowanie, zmienianie, kasowanie w całości lub w części, dokonywanie adaptacji, tłumaczenie, tworzenie dzieł pochodnych oraz wdrożenie ich za pomocą dowolnej technologii.
17. Użytkownik wyraża zgodę na rozporządzanie i korzystanie z opracowań Opinii (prawo zależne) oraz udziela prawa zezwalania na wykonywanie zależnych praw autorskich.
18. W przypadku zgłoszenia przez osoby trzecie jakichkolwiek roszczeń przeciwko Usługodawcy związanych z publikacją Opinii, Użytkownik zobowiązuje się podjąć wszelkie możliwe działania faktyczne i prawne mające na celu ochronę Usługodawcy przed takimi roszczeniami. Ponadto, Użytkownik będzie zobowiązany do naprawienia wszelkich szkód poniesionych przez Usługodawcę związanych z publikacją Opinii przez danego Użytkownika.
19. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za treść Opinii zamieszczanych przez Użytkowników w wizytówce Google, mediach społecznościowych, w Serwisie lub za pomocą innych komunikatorów, w najszerszym możliwym zakresie dopuszczalnym przez obowiązujące przepisy prawa.
20. Informacje dotyczące przetwarzania danych:
Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia od dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) “RODO”: informuje się, że:
20.1. Administratorem danych osobowych Użytkownika jest: Agnieszka Krzyworuczka, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą AGNIESZKA KRZYWORUCZKA ” WOMEN’S FIT” STUDIO TRENINGU PERSONALNEGO KOBIETz siedzibą w Łodzi (91-849) ul. Andrzeja Niemojewskiego 23/20, o numerze NIP: 5512028607, REGON: 367059227;
• Adres e-mail: trener@womensfit.pl;
• Tel. + 48 501 966 019.
20.2. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych Użytkownika przez Administratora można kontaktować się z wykorzystaniem powyższych danych adresowych.
20.3. Administrator będzie przetwarzał dane Użytkownika w celu:
– zawarcia i realizacji umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną (art. 6 ust. 1 lit. B RODO);
– w sprawach dochodzenia roszczeń z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obrony przed tymi roszczeniami w ramach prawnie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
– w celu prowadzenia ksiąg rachunkowych i dokumentacji podatkowej, realizując obowiązki prawne ciążące na Administratorze (art. 6 ust 1 lit. c RODO).
20.4. Odbiorcami danych osobowych Użytkownika mogą być wyłącznie podmioty, które uprawnione są do ich otrzymania na mocy przepisów prawa. Ponadto dane Użytkownika mogą być udostępnione kurierom, operatorom pocztowym, firmie prowadzącej księgi rachunkowe, kancelarii prawnej).
20.5. Dane osobowe Użytkownika przechowywane będą przez okres realizacji umowy, następnie przez okres wskazany przez przepisy podatkowe i rachunkowe. W związku z dochodzeniem roszczeń dane mogą być przechowywane do czasu ich przedawnienia, jednak nie dłużej niż 3 lata.
20.6. Użytkownika posiada prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, a także ich sprostowania (poprawiania).
20.7. Użytkownikowi przysługuje także prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także sprzeciwu na przetwarzanie, przy czym przysługuje ono jedynie w sytuacji, jeżeli dalsze przetwarzanie nie jest niezbędne do wywiązania się przez Administratora z obowiązku prawnego i nie występują inne nadrzędne prawne podstawy przetwarzania.
20.8. Użytkownik ma prawo wniesienia skargi na realizowane przez Administratora przetwarzanie danych do Prezesa UODO (uodo.gov.pl), ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
20.9. Podanie przez Użytkownika danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku ich nie podania, nie będzie możliwa realizacja celów przetwarzania, w szczególności zrealizowania umowy.
20.10. Dane Użytkownika mogą być udostępnione do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Administrator informuje, że w przypadku przekazywania danych do państw trzecich – tj. państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (w tym na serwery platform społecznościowych) – zastosowane zostaną odpowiednie zabezpieczenia, np. standardowe klauzule umowne zatwierdzone przez Komisję Europejską, zapewniające ochronę danych osobowych na poziomie równoważnym ochronie w UE.
20.11. Usługodawca korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Użytkownika, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookie) w celach statystycznych.
21. Wszelkie reklamacje związane z zamieszczaniem Opinii należy składać:
a) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: trener@womensfit.pl;
b) telefonicznie, dzwoniąc na numer +48 501 966 019;
c) listownie na adres AGNIESZKA KRZYWORUCZKA „WOMEN’S FIT” STUDIO TRENINGU PERSONALNEGO KOBIET, ul. Andrzeja Niemojewskiego 23/20, 91-849 Łódź.
d) zgłoszenie reklamacji powinno zawierać w szczególności: opis sprawy, której dotyczy reklamacja, adres poczty elektronicznej (e-mail) podany podczas zamieszczania Opinii oraz adres poczty elektronicznej (e-mail) lub adres tradycyjny do korespondencji, na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację;
e) rozpatrzenie reklamacji oraz udzielnie odpowiedzi o sposobie jej rozpatrzenia nastąpi w terminie czternastu dni od daty otrzymania zgłoszenia przez Usługodawcę chyba, że przepisy prawa stanowią inaczej. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.
22. Obowiązki oraz procedury wynikające z ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r., w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE (akt o usługach cyfrowych), dalej jako DSA.
22.1. Celem wprowadzenia powyższego rozporządzenia jest przyczynienie się do właściwego funkcjonowania rynku wewnętrznego usług pośrednich poprzez ustanowienie zharmonizowanych przepisów dotyczących bezpiecznego, przewidywalnego i budzącego zaufanie środowiska internetowego, które ułatwia innowacje i w którym skutecznie chronione są prawa podstawowe, w tym zasada ochrony konsumentów, świadczenia usług pośrednich na rynku wewnętrznym.
22.2. DSA ma zastosowanie do usług pośrednich, które są oferowane odbiorcom usługi, którzy mają siedzibę lub znajdują się w Unii, niezależnie od miejsca siedziby dostawców tych usług pośrednich.
22.3. Definicje:
DSA – (Akt o usługach cyfrowych) – oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/2065 z dnia 19 października 2022 r. w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz zmiany dyrektywy 2000/31/WE.
Media społecznościowe – platformy społecznościowe, w ramach których tworzone są przez Administratora dodatkowe kanały komunikacji z Użytkownikiem lub Odbiorcą dostarczanych przez niego informacji czy treści. Treści mogą być dostarczane zarówno w ramach dokonywania zamówienia, jak również w ramach publikowania treści publicznie dostępnych dla dużego grona odbiorców, ale także w ramach pozostałych form kontaktu z Odbiorcą treści, w tym kontaktu, który związany jest ofertami handlowymi, co w szczególności może dotyczyć: profili na platformach społecznościowych, kont publicznych, grup społecznościowych prywatnych lub publicznych, kanałów komunikacji, które znajdują się wewnątrz tych platform społecznościowych itp.
Moderowanie treści- oznacza działania, bez względu na to czy są one zautomatyzowane, podejmowane przez dostawców usług pośrednich, których celem jest, w szczególności, wykrywanie, identyfikowanie i zwalczanie nielegalnych treści lub informacji niezgodnych z warunkami korzystania z ich usług, przekazywanych przez odbiorców usługi, w tym wdrażane środki, które wpływają na dostępność, widoczność i osiągalność takich nielegalnych treści lub informacji, takie jak depozycjonowanie takich treści lub informacji, demonetyzacja, uniemożliwienie dostępu do nich lub ich usunięcie, lub które wpływają na możliwość przekazywania takich informacji przez odbiorców usługi, takie jak zamknięcie lub zawieszenie konta odbiorcy.
Nielegalne treści- oznaczają informacje, które same w sobie lub przez odniesienie do działania, w tym sprzedaży produktów lub świadczenia usług, nie są zgodne z prawem Unii lub z prawem jakiegokolwiek państwa członkowskiego, które jest zgodne z prawem Unii, niezależnie od konkretnego przedmiotu lub charakteru tego prawa.
Odbiorca usługi – oznacza osobę fizyczną lub prawną, która korzysta z usługi pośredniej, w szczególności w celu poszukiwania informacji lub jej udostępnienia.
Platforma internetowa – oznacza usługę hostingu, która na żądanie Odbiorcy usługi przechowuje i rozpowszechnia publicznie informacje, chyba że takie działanie jest nieznaczną lub wyłącznie poboczną cechą innej usługi lub nieznaczną funkcją głównej usługi i ze względów obiektywnych i technicznych nie można z niej skorzystać bez takiej innej usługi, a włączenie takiej cechy lub funkcji w taką inną usługę nie jest sposobem na obejście stosowania DSA;
Publiczne rozpowszechnianie- oznacza udostępnianie informacji na żądanie odbiorcy usługi, który przekazał informacje, potencjalnie nieograniczonej liczbie osób trzecich;
Regulamin – regulamin opinii, który określa także warunki korzystania z usług świadczonych przez Usługodawcę, w tym Usługi pośredniej, a także reguluje stosunki pomiędzy Usługodawcą, jako dostawcą Usługi pośredniej a Odbiorcą usług, które zostały wymienione w pkt. 22 Regulaminu.;
Serwis – oznacza zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet), w tym obejmuje Media społecznościowe i kanały Sprzedawcy funkcjonujące w ramach tychże Mediów.
Treści – wszelkie informacje przekazywane przez Użytkownika w dowolnej formie w ramach Mediów społecznościowych albo innych platform i stron należących lub moderowanych przez Administratora, w szczególności w ramach Strony lub Sklepu albo udostępnionych Użytkownikowi funkcjonalności tych stron;
Usługa pośrednia – oznacza jedną z następujących usług społeczeństwa informacyjnego:
(i) usługę „zwykłego przekazu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez odbiorcę usługi lub na zapewnianiu dostępu do sieci telekomunikacyjnej;
(ii) usługę „cachingu” polegającą na transmisji w sieci telekomunikacyjnej informacji przekazanych przez odbiorcę usługi, obejmującą automatyczne, pośrednie i krótkotrwałe przechowywanie tej informacji, dokonywane wyłącznie w celu usprawnienia późniejszej transmisji informacji na żądanie innych odbiorców;
(iii) usługę „hostingu”- polegającą na przechowywaniu informacji przekazanych przez odbiorcę usługi oraz na jego żądanie.
22.4. Administrator jest dostawcą Usług pośrednich w rozumieniu DSA, oferującym usługi:
(i) zwykłego przekazu,
(ii) hostingu;
(iii) “cachingu”.
22.5. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy, który umożliwi mu bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z organami państw członkowskich, Komisją i Radą Usług Cyfrowych, za pośrednictwem adresu e-mail: trener@womensfit.pl; lub telefonicznie na numer telefonu +48 501 966 019.
Komunikacja za pomocą tego punktu może odbyć się w języku polskim.
22.6. Administrator wyznacza następujący pojedynczy punkt kontaktowy umożliwiający
Odbiorcom usługi bezpośrednią komunikację – drogą elektroniczną – z Administratorem za pośrednictwem adresu e-mail: trener@womensfit.pl lub telefonicznie na numer telefonu +48 501 966 019.
Komunikacja może odbyć się w języku polskim.
22.7. Nielegalne Treści i niezgodne z warunkami korzystania z usług Administratora
a) zgłaszanie Nielegalnych Treści, procedura odwoławcza oraz Moderacja Treści
Zakazane jest w szczególności zamieszczanie przez Użytkownika w ramach Serwisu, Mediów Społecznościowych, których właścicielem jest Administrator Treści:
(i) Nielegalnych lub niezgodnych z niniejszym Regulaminem;
(ii) Treści, które zawierają spam, hejt czy też wulgaryzmy;
(iii) Treści, które są sprzeczne z dobrymi obyczajami, w szczególności zawierające treści obraźliwe, naruszające uczucia religijne, dobra osobiste osób trzecich, lub takie, które wskazują na brak szacunku zgodnie z zasadami współżycia społecznego;
(iv) Treści rasistowskich, propagujących przemoc, wulgarnych, zawierające treści pornograficzne, dyskryminacyjne, faszystowskie, nieodpowiednie dla Użytkowników małoletnich, o podtekście seksualnym;
(v) Treści, które naruszają prawa osób trzecich, w tym w szczególności prawa autorskie, prawa własności intelektualne, zmierzające do ujawnienia informacji poufnych czy też tajemnicy przedsiębiorstwa;
(vi) Treści, które zawierają odnośniki do innych stron internetowych, konkurencyjnych, sklepów, na które Administrator nie wyraził zgody, w szczególności dotyczy to np. zbiórek, odnośników reklamowych, marketingowych, lub innych o charakterze handlowym;
(vii) Treści, które kierowane są do Użytkowników celem reklamy innych serwisów, platform, mediów społecznościowych itp.;
(viii) Treści, które są niezwiązane z danym Towarem/ Usługą oferowaną przez Administratora, lub niezwiązanych z tematyką, jaka poruszana jest w Serwisie, Mediach Społecznościowych Administratora;
(ix) Treści, które zawierają dane osobowe, kontaktowe.
22.8. W przypadku powyższych naruszeń Administrator ustala następującą procedurę zgłaszania Nielegalnych Treści.
22.9. Użytkownik, który uzna, że dana Treść jest Nielegalną Treścią albo Treścią, która narusza niniejszy Regulamin, ma możliwość zgłoszenia takiej Treści Administratorowi za pomocą adresu e-mail, wskazanego w Regulaminie, wraz ze wskazaniem miejsca, w którym Administrator będzie mógł zapoznać się z treścią tego naruszenia, w tym danymi kontaktowymi Użytkownika oraz innych osób trzecich, jeżeli są w to zaangażowane.
22.10. Użytkownik może, ale nie musi skorzystać z dedykowanego formularza zgłaszania Nielegalnych Treści, który stanowi załącznik do niniejszego Regulaminu.
22.11. Jeżeli Użytkownik nie poda swoich danych kontaktowych, Administrator nie będzie miał możliwości skontaktowania się z Użytkownikiem celem poinformowania go o otrzymaniu zgłoszenia oraz rezultatu jego rozpatrzenia.
22.12. Administrator po otrzymaniu zgłoszenia, niezwłocznie poinformuje Użytkownika o otrzymaniu zgłoszenia o danej Treści.
22.13. Administrator zobowiązany jest do podjęcia decyzji w ramach zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia przyjęcia danego zgłoszenia, w sposób obiektywny, z zachowaniem należytej staranności. Administrator informuje, że w ramach rozpatrywania i podejmowania decyzji nie korzysta z zautomatyzowanych środków.
22.14. W przypadku zakończeniu procedury i podjęciu decyzji w danej sprawie, Administrator poinformuje zainteresowanego Użytkownika bez zbędnej zwłoki o jej treści i uzasadnieniu swoich twierdzeń.
22.15. W związku z wystąpieniem Nielegalnych Treści, lub Treści które będą niezgodne z niniejszym Regulaminem, Administrator może:
• Dokonać ich usunięcia;
• Ograniczyć ich widoczność;
• Zablokować dostęp do tych Treści;
• Zdepozycjonować je lub pozostawić w Serwisie.
Uprawniony jest również do zawieszenia, zakończenia lub ograniczenia płatności pieniężnych dokonywanych przez Użytkownika w całości lub w części, zawiesić lub zamknąć konto danego Użytkownika w swoim Serwisie. W takim przypadku zobowiązany jest do poinformowaniu Użytkownika o swojej decyzji i przedstawieniu jej uzasadnienia.
22.16. Użytkownik, który otrzyma decyzję Administratora uprawniony jest do odwołania w terminie 14 dni od odebrania decyzji, dołączając jednocześnie jej uzasadnienie.
22.17. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Administratora w terminie 14 dni od dnia jego odebrania wraz z przekazaniem decyzji oraz jej uzasadnienia.
22.18. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika, w szczególności za Treści Nielegalne, które są pozostawione przez Użytkownika w ramach Serwisu, jeżeli są one sprzeczne z niniejszym Regulaminem albo powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
22.19. Administrator zachowuje należytą staranność w postępowaniu z takim Treściami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym m.in. nie dokonuje modyfikowania Treści w sposób, który wpłynie na integralność ich przekazywania, nie ułatwia zamieszczania Treści Nielegalnych, a także niezwłocznie podejmuje wszelkie działania mające na celu ich usunięcie lub uniemożliwienie dostępu do nich z zachowaniem poszanowania do praw podstawowych, w tym prawa do wolności wypowiedzi oraz informacji, a jego działania podejmowane są w dobrej wierze.
22.20. W ramach Serwisu nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym decyzji związanych z odwołaniami Użytkownika.
22.21. Administrator w każdym przypadku gdy poweźmie jakiekolwiek informacje, które dadzą podstawę do podejrzenia, że popełnione zostało przestępstwo lub może dojść do popełnienia przestępstwa zagrażającego życiu lub bezpieczeństwu osoby lub osób, poinformuje o tym niezwłocznie odpowiednie organy ścigania lub organy sądowe zainteresowanego państwa członkowskiego. Zobowiązuje się również do przekazania wszelkich dostępnych mu informacji na ten temat.
22.22. Administrator przekazuje koordynatorowi ds. usług cyfrowych właściwemu dla miejsca siedziby i Komisji – na ich wniosek i bez zbędnej zwłoki – informacje na temat średniej liczby aktywnych miesięcznie odbiorców usługi w Unii, obliczonej jako średnia liczba w okresie poprzednich sześciu miesięcy, zaktualizowane na moment złożenia takiego wniosku. Jednocześnie, Koordynator ds. usług cyfrowych lub Komisja mogą zażądać, aby Administrator przekazał dodatkowe informacje dotyczące obliczenia, w tym wyjaśnienia i uzasadnienie odnośnie do wykorzystanych danych. Informacje te nie mogą zawierać danych osobowych.
22.23. Użytkownik w każdym momencie może zakończyć korzystania z usług Administratora. W tym celu może użyć dostępnych form zakończenia korzystania z usług, w szczególności np. kliknięcie dedykowanego przycisku do usunięcia konta, zakończenie obserwowania Mediów Społecznościowych, usunięcie zamieszczonych przez Użytkownika Treści. Powyższe postanowienia nie uchybiają uprawnieniom i obowiązkom Administratora związanymi z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, dalszego przechowywania danych, w tym danych osobowych, w celach wskazanych w Polityce Prywatności, a także wynikających z RODO lub innych ustaw.
23. Usługodawca może zmienić treść niniejszego Regulaminu zamieszczania Opinii z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się w szczególności:
a) konieczność dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz orzeczeń, decyzji, postanowień, wytycznych, interpretacji, zaleceń lub nakazów organów publicznych;
b) zmianę firmy, formy prawnej, numerów identyfikacyjnych, danych adresowych lub danych kontaktowych Usługodawcy;
c) zmianę zakresu i rodzaju świadczonych usług,
d) ulepszenie lub zamiana procesu obsługi Klienta (Użytkownika);
e) konieczność wprowadzenia dodatkowych lub zmianę istniejących środków bezpieczeństwa, jak również przeciwdziałanie nadużyciom prawa.
24. O zmianie Regulaminu Użytkownik zostanie poinformowany poprzez przesłanie na adres e-mail Użytkownika powiadomienia o zmianie Regulaminu (wraz z linkiem do zmienionego Regulaminu).
25. Zmieniony Regulamin Opinii zostanie udostępniony w Serwisie w zakładce „Regulamin zamieszczania Opinii” w sposób umożliwiający jego pobranie jako pliku PDF, zapisanie oraz wydrukowanie.
26. Usługodawca zachęca Użytkowników do regularnego weryfikowania niniejszego Regulaminu celem zapoznania się z ewentualnymi zmianami.
27. Załączniki stanowią integralną część Regulaminu.
28. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 18 marca 2025r.